[Update] Login and registration errors

Added by Nordnet Aleksandar over 2 years ago

Hi,

We have experienced issues regarding user registration and login functionality in the test environment during the christmas period.

These issues have been dragging out on time due to the holidays but should now be resolved.

New users that have tried to register and not been able to activate their accounts during this period need to go through the registration process again.

We apologize for any inconveniences caused by this and thank you for your patience.


Replies (1)

RE: [Update] Login and registration errors - Added by Erik over 2 years ago

Tackar för detta, jag var en av de som inte kunde få tag i ett konto pga felet. De gånger jag efterfrågade ett konto måste dock ha sparats i databasen för jag kan inte använda min riktiga email address, var tvungen registrera under en temporär. Om möjligehten finns för er att ta bort de konton som ligger i väntande så jag kan använda min egenliga emailaddress så skulle det vara toppen :)

Kan inte redmine allt för bra, men förstår att det saknas bra stöd för detta, dessa mysql frågor bör kunna hjälpa isf, om det nu inte finns allt för stora restriktioner på dev-teamet dvs ;)

DELETE FROM tokens WHERE action='register' and created_on < now() - INTERVAL 7 DAY
DELETE FROM users WHERE status=2 and created_on < now() - INTERVAL 7 DAY

(1-1/1)